1684 |
|
Жан Дітріш
купує кузню в місті Жаежерталь
(Jaegerthal). |
1761 |
|
Жан Дітріш,
його онук, отримує дворянство з рук Людовіка
XV. Він стає найбагатшим землевласником Ельзасу
і створює промислову імперію, купуючи або будуючи, кузні і
домни. |
1778
|
|
Людовик XVI
надає Жану де Дітріш марку
у вигляді мисливського горна для захисту продукції від підробок. Цей
символ якості і сьогодні залишається логотипом групи De
Dietrich. |
1848
|
|
De Dietrich
зустрічає індустріальну еру великим виробником чавуну і заліза,
перетворюючи свої кузні в металургійні й механічні цехи.
|
1896 |
|
De Dietrich починає займатися
виробництвом автомобілів за ліцензією Амедея
Болле, потім в 1902 р. наймає Етторе
Бугатті. Для Росії був виготовлений автомобіль, що
призначався Миколі II, а відома всім читачам "Антилопа Гну" з
"Золотого теляти" - це автомобіль "Лоррен Дітріх" виробництва De Dietrich. |
1905 |
|
De Dietrich
перестає виготовляти автомобілі, щоб повністю зайнятися виробництвом
машинобудівного устаткування, устаткування для залізниць, апаратами
для хімічної промисловості, опалювальними приладами для
індивідуального і центрального опалення, а також обладнанням для
кухні та супутніх товарів. |
1996 |
|
De Dietrich
купує OERTLI, завод з
виробництва пальників. |
1999 |
|
De Dietrich
купує Schaefer Interdomo,
виробника конденсаційних і сталевих котлів. |
2004 |
|
Група De Dietrich
Thermique об'єднується з Remeha,
великим гравцем на ринку конденсаційного обладнання. |
2008 |
|
Група De Dietrich
Remeha посилює свої позиції в галузі поновлюваних джерел
енергії, приєднавши групу DFM
більш відому під маркою SOFATH
- виробника теплових насосів. |
2009 |
|
Спільно з Baxi створюється
група BDRThermea -
новий лідер на ринку інноваційної опалювальної техніки. |